Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лентичките на задното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако говориш за G407 - това не е на захранването на нагревателя. Това е букса, за нагревателя, само при изпълнение Spider с твърд покрив. Направи това, което ти каза колегата ecotronic. Ако напрежението на плюсовата клема спрямо корпус е под 12V, замери и напрежението на изхода на жълтото реле. Ако там е в норми - кабел или хлабава връзка. Но като се замисля, напрежението на изхода на I2 трябва да е в норми, щом ти загряват огледалата.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #17
      На схемата, както казваш за G407 над него е G73. Тоя кабел с тази връзка трябва да се намира под лявата пластмаса на прага. Там е целият сноп с кабели, но не съм размотал да видя дали има връзка на кафяво-белия кабел. Също така като замерих + кабел с Токови клещи на вкл. нагревател показа 0,06-0,07 А
      Last edited by Jorkkoo; d.m.y г., 01:52.
      ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

      Comment


      • #18
        Преди малко, като замерих отново. На + букса и маса на акомулатор ( с мултицета) показа около 12.2-3V, после на + букса и на - букса т.е. 2та кабела, които са за нагревателя пак показа 12.2-3V, след това свързани към нагревателя отново замерено на пластинките показа 0 V. Странно.
        ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

        Comment


        • #19
          Имаш лоша връзка някъде по тази верига. При откачен нагревател мериш 12 V, защото мултицетът е с високоомен вход. Т.е през лошата връзка протича много малък ток, който за мултицета е достатъчен за да отчете 12 V. Когато свържеш нагревателя, на който му трябва доста по-голям ток, напрежението пада на 0.
          При свързан нагревател направи измерването за което говорих в предишния си пост и кажи какъв е резултатът.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Резултата е 0. При свързан нагревател. Огледалата топлят но задния нагревател НЕ. Възможно ли проблема да е в релето, макар,че цъква и започват да топлят огледалата. По някакъв начин да не пуска ток назад.
            Last edited by Jorkkoo; d.m.y г., 22:05.
            ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
              Резултата е 0. При свързан нагревател. Огледалата топлят но задния нагревател НЕ. Възможно ли проблема да е в релето, макар,че цъква и започват да топлят огледалата. По някакъв начин да не пуска ток назад.
              Да разбирам, че като мериш при включено отопление на задното стъкло, правиш следното:

              Едното пипало на мултицата допираш на корпуса на колата а с другото допираш първо едната клема на стъклото и после другата. И в двата случая мериш 0 V.

              Ако е така - то търси прекъснала връзка между релето и едната клема на стъклото (тази на която трябва да се подадат + 12 V). Или ако има начин изтегли нов проводник от релето до въпросната клема.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Да точно така. Ще проверя в снопа с кабели. По ел.схема показва,че някъде под пластмасата на левият праг има връзка, поразгледах и не видях, но трябва по обстойно да размотая снопа и да издиря кабела. Иначе сглобих всичко,че ми писна. Достъпа до снопа е лесен. Ще докладвам отново.
                ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                Comment

                Working...
                X